I. Sekcja dane kontrahenta:
W sekcji tej uzupełniamy dane kontrahenta, który wystawił nam fakturę kosztową. Najłatwiej i najszybciej jest użyć wyszukiwarki GUS wpisując do niej numer NIP, chyba, że bank został już dodany jako kontrahent, to w takim wypadku po prostu wybrać go z listy rozwijanej.
II. Sekcja dane podstawowe:

Numer faktury/dokumentu
W tym polu należy wpisać oznaczenie danego kosztu prowadzenia rachunku. Przykładowo może to być "WB 04/2018" - należy tutaj sprawdzić w jaki sposób nasz bank numeruje wyciągi.
Data wystawienia
Data wystawienia powinna zostać ustawiona zgodnie z dniem utworzenia wyciągu, zatem najczęściej na ostatni dzień miesiąca z którego zidentyfikowany jest koszt prowadzenia rachunku.
Data sprzedaży
Datę sprzedaży należy ustawić na ostatni dzień miesiąca.
III. Sekcja dane płatności:
https://fakturomania.freshdesk.com/support/solutions/articles/36000129922-dodawanie-p%C5%82atno%C5%9Bci-sprzeda%C5%BC-i-koszty-
Właściwą kategorią kosztu w module kosztów ("Dodaj Koszt") będzie:
IV. Sekcja kategorie i podkategorie kosztów:
Właściwą kategorią kosztu z tytułu prowadzenia rachunku bankowego jest "USŁUGI BANKOWE", zaś podkategorią "KOSZTY USŁUG BANKOWYCH BIEŻĄCYCH".
V. Sekcja pozycje
W polu nazwy pozycji, należy wpisać "Prowizja Bankowa", następnie w miejscu cena netto należy wpisać wartość pobraną przez bank. Pole VAT po wyborze kategorii kosztu powinno zostać automatycznie ustawione na "zw."
Sugerujemy zsumowanie wszystkich kosztów prowizyjnych za prowadzenie konta i wpisanie ich w jednej pozycji.
Uwaga! Niniejszy wpis dotyczy dodawania opłat za prowadzenie rachunku, przelewy oraz inne opłaty bieżące.
Odsetki i inne opłaty do kredytów uzupełnia się w pozycji wpisując nazwę opłaty i należy wybrać drugą podkategorię
"PODKATEGORIA: OPŁATY ZWIĄZANE Z KREDYTAMI BANKOWYMI" z poniższym symbolem: