Fakturomania została stworzona dla małych spółek z o.o. lub prostych spółek akcyjnych prowadzących działalność usługową lub handlową na terenie Polski. Nasze narzędzia najlepiej sprawdzają się przy rozliczeniach obejmujących do 40 dokumentów miesięcznie. Księgowość dla takich podatników jest po prostu łatwa i przyjemna.


Fakturomania to nie tylko narzędzie służące rozliczeniu pełnej księgowości online, ale też obszerna oraz starannie przygotowana baza wiedzy, w której znajduje się wiele materiałów poświęconych tematyce prawno-podatkowo-księgowej. Fakturomania to zgrany zespół księgowych, prawników oraz programistów, z którym można się skontaktować w celu otrzymania wsparcia technicznego lub księgowego. 


Wśród tych materiałów odnaleźć można nawet instrukcje omawiające w jaki sposób prowadzić księgowość i rozliczenie spółki z o.o. od A do Z - tj. od założenia segregatora księgowego zaczynając, a na sporządzeniu sprawozdania finansowego z zeznaniem rocznym kończąc. W bazie wiedzy znajdują się również artykuły omawiające jak się do prowadzenia spółki z o.o. przygotować oraz jak ją zorganizować, jak ugryźć spółkę od strony podatkowej, jak ją zarejestrować oraz jakie są obowiązki związane z jej prowadzeniem.


I. Procedura rejestracji konta


W celu rozpoczęcia korzystania z systemu lub wypróbowania jego funkcjonalności w pierwszej kolejności należy zarejestrować konto.


Dla przeprowadzenia rejestracji niezbędne jest uzupełnienie danych e-mail, zapoznanie się oraz zaakceptowanie regulaminu. Po wykonaniu ww. czynności można wybrać "zarejestruj bezpłatne konto".

W systemie istnieje również możliwość rejestracji oraz logowania przez konto Google lub Facebook.


Następnie po załadowaniu strony należy wybrać "Dalej: Dane Firmy".


Po wybraniu opcji danych firmy, ukaże się ekran wprowadzania danych. W tym przypadku można wyszukać firmę za pomocą wyszukiwarki GUS przez uzupełnienie Numeru Identyfikacji Podatkowej - NIP, a następnie przejść do danych księgowych.


W przypadku gdyby nie dało się odnaleźć firmy (zdarza się tak np. w przypadku awarii serwera Głównego Urzędu Statystycznego), należy w takiej sytuacji wybrać "własne dane" i uzupełnić je manualnie.


Jeżeli podmiot nie ma jeszcze nadanego NIP - przy wpisywaniu własnych danych, należy w jego miejscu wpisać "brak". Jeśli firma nie została jeszcze założona, można wybrać dane testowe. Dane firmy można zawsze zresetować lub zmienić.


Po uzupełnieniu danych podmiotu, należy wybrać czy podmiot jest nową mikro sp. z o.o., czy też już istniejącą - z historią.


Informacja będzie miała wpływ na dane migracyjne, w przypadku migracji z zewnętrznego systemu księgowego lub biura rachunkowego należy koniecznie postępować zgodnie z materiałem "Migracja do systemu".


Na podany w procesie rejestracji adres e-mail zostanie automatycznie wysłana przez Fakturomanię wiadomość z linkiem aktywacyjnym oraz instrukcją zawierającą podstawowe informacje dotyczące dalszej konfiguracji konta w systemie. Dokładniejszy opis konfiguracji konta znajduje się natomiast w materiale "Konfiguracja konta w systemie".